Save-A-Tooth ®

En moito máis hase de estimar un dente que un diamante Don Quixote

Co fin de mellorar a saúde dental da comunidade, o Dr. Simón Pardinas López xunto con todo o equipo da Clínica Médico Dental Pardiñas doan ás escolas, os hospitais locais i equipos deportivos o sistema Save-A-Tooth ®, un dispositivo de emerxencia novidoso en España para preservar dentes caídos por accidente.

Ata agora, estes dispositivos só estaban dispoñibles nos Estados Unidos, pero o equipo da Clínica Médico Dental Pardiñas pasou pola difícil tarefa de adquirilos para que poidan ser distribuídos gratuitamente, por primeira vez en España, entre a comunidade local galega.

O Factor Clave: Salvar Dentes, Salva Sorrisos

Perder un dente accidentalmente é todo un problema. Se non está preparado para preservar un dente, corre o risco de padecer unha vida de problemas dentais e gasto. Tendo sempre Save-A-Tooth® dispoñible no seu botiquín de primeiros auxilios manterao prevido ante a pérdida accidental dun dente que ten avulsionado (saído de raíz).

Pode pasar en calquera lugar

Alá onde haxa posibilidade de caer, existe o risco de perder un dente. Miles de dentes resultan avulsionados accidentalmente cada ano. Con máis de vinte e seis anos en activo oímos todas as situacións imaxinables: perder un dente cambiando unha roda, abrindo portas, collendo un producto que estaba moi alto nun supermercado, ou simplemente caendo na casa, xunto con multitude doutras actividades e deportes.

Pode pasar en calquer lugar

Dende o momento no que o dente é arrancado, o reloxo comeza a correr. O dente comezará a morrer 15 minutos despois do accidente. Cada minuto que pasa resulta en menores posibilidades de que o diente sobreviva. Despois dunha hora, dente será insalvable. Gardar un dente en Save-A-Tooth® dentro da primeira hora demostrou, segundo estudos clínicos, dar un 90% de éxito ao reimplantalo. Save-A-Tooth®manterá o dente ao 90% ata 24 horas.

O deseño é a metade da batalla

Ter un excelente medio de almacenamento é sólo a mitade da batalla. A raíz do dente é moi fráxil. Se non se manexa axeitadamente, o dano é irreversible sen importar qué boa sexa a solución na que se deposite. Save-A-Tooth® foi deseñado para protexer ao dente durante o transporte, separar o dente da tierra e suciedade e permitir ao dentista a fácil manipulación do mesmo, todo sen causar ningún estrago ás delicadas células da raíz.

Save-A-Tooth® ten a maior meia de éxito sobre calquera outro método para preservar dentes avulsionados. Máis do 91% dos casos foron reimplantados exitosamente. As probabilidades de salvar un dente sen Save-A-Tooth® son do 10% ou menos.

Escolas

As escolas non poden correr o riesco de non ter Save-A-Tooth®. Con máis de cinco millóns de casos de dentes avulsionados só nos Estados Unidos, os nenos corren un gran riesco de ter unha emerxencia dental.
Os menores de 18 anos non poden recibir implantes artificiais permanentes. Iso significa que en caso de perder un dente, deberán quedar sen ese deente ata os 18 años ou utilizar un dente postizo. Os dentes postizos son caros e de menor estética.

Recupere o seu Sorriso en 3 Simples Pasos:

Un dente sáese de raíz (avulsionado):

1. Deposite o dente no bote de Save-A-Tooth®(Mantense ata 24 h)
  2. O seu dentista extráeo do bote de xeito seguro.
  3. O seu dentista reimplanta o dente.

¡Sorriso recuperado!

Bo para a Comunidade

Save-A-Tooth® é un produto necesario para todos os equipos deportivos, escolas e hospitais de todo o mundo. Save-A-Tooth®tene unha vida útil de dous anos. É o único sistema preservador de dentes aprobado para a venda pola “Food and Drug Administration” e respaldado polo Selo de Aprobación da “American Dental Association”.Save-A-Tooth® tivo unha satisfacción do 100% ao longo dos seus 26 anos de historia. Pode estar seguro de que Save-A-Tooth®traerá valor e tranquilidade á súa comunidade.

A Clínica Médico Dental Pardiñas preocúpase polo problema e o trauma que pode supoñer os dentes avulsionados (arrancados de raíz). É por iso que á nosa clínica lanza unha campaña novidosa en España provendo de forma gratuita do sistema Save-A-Tooth a escolas, centros deportivos e hospitais locais para asegurarse de que a nosa comunidade estea preparada.Todo o que se necesita facer é recoller o dente, traelo á Clínica Médico Dental Pardiñas dentro das primeiras 24 horas e ¡poderemos salvar o seu sorriso!

Compártao