Gústanos verte sorrir

Achegar a atención odontolóxica ao maior número de persoas é a nosa prioridade.

Coñeza a Fundación

Os nosos proxectos

Save-A-Tooth ®

Co fin de mellorar a saúde dental da comunidade, o Dr. Simón Pardinas López xunto con todo o equipo da Clínica Pardiñas doan ás escolas, os hospitais locais i equipos deportivos o sistema Save-A-Tooth ®, un dispositivo de emerxencia novidoso en España para preservar dentes caídos por accidente.

Leer máis

Programa asistencial de saúde bucodental gratuito a persoas con recursos limitados

A Fundación realizará, de forma totalmente gratuita en nenos e por unha cantidade simbólica de 10€ en adultos, aqueles tratamentos que consideramos básicos ou necesarios e que a Seguridade Social non cobre.

Leer máis

Axuda á formación

Desexosos de compartir a experiencia e os coñecementos adquiridos na Clínica Médico Dental Pardiñas, realizamos de forma regular cursos de formación.

Máster en Estética e Rehabilitación Oral

A partir de Octubre 2019